Velkommen til IF Lyseng Fodbold

I vores klubhus kan I på informationsskærmen lige inden for døren, se på hvilken bane I skal spille (baneoversigt) og hvilket omklædningsrum, I skal klæde om i. Vi anbefaler, at man tager sin taske mv. med ud på banen.

Skal I spille på kunstgræsbanen, bedes I vente med at tage støvler på, indtil I er på banen. Grusvejen til højre for klubhuset fører op til kunstgræsbanen.

I Café Ræven tilbyder vi både mad og drikkevarer, som du kan nyde i caféen eller tage med ud på banerne. Som udebanehold har I også mulighed for at forudbestille mad til f.eks. hjemturen.

Når du kommer på Lyseng som enten spiller eller tilskuer gælder vores ordensreglement. Kommercielle aktiviteter af en hver art (dataindsamling, video, banner mv.) til kampene kræver aftale med IF Lyseng Fodbold. Kontakt sponsor- og kommunikationsansvarlig Hakan Basel på sponsor@lyseng.dk for at høre mere om muligheder og retningslinjer.